کلینیک کاشت ریش

Wiki Article

نتیجه ظریف و پرتراکم بوده و احتمال ریزش نیز بسیار پایین خواه بود.

تعیین میزان هزینه کاشت ریش و سبیل بدون در نظر گرفتن برخی فاکتور‌ها امری غیر ممکن است. زیرا نوع تکنیک به کار رفته برای کاشت، وسعت نواحی کاشت، طراحی ریش و سبیل مواردی هستند که تأثیر مستقیمی بر میزان هزینه کاشت می‌گذارند.

این روش کاشت ریش مزایای مناسبی دارد که آن را به یکی از محبوب‌ترین متدهای کاشت ریش و سبیل تبدیل می‌کند. مهم‌ترین مزایای این روش عبارتند از:

کاشت ریش و سبیل برای آقایان توصیه می شود به طوری که این کاشت بدون درد، با هزینه مناسب، دائمی و همیشگی می باشد. افرادی که این کاشت را انجام داده اند بسیار راضی و خشنود هستند چراکه چهره افراد را بیش از حد تغییر می دهند.

نتایج پیوند ریش و سبیل عموماً دائمی در نظر گرفته می‌شود. هنگامی که فولیکول‌های مو پیوند شده با موفقیت کاشته شدند و در محل جدید ثابت شدند، باید رشد کنند و مانند موهای طبیعی بیمار عمل کنند.

کاشت ریش و سبیل نیز مانند کاشت مو و ابرو روش‌های مختلفی دارد که پزشک بسته به شرایط هر فرد روش مناسب را انتخاب می‌کند.

علاوه بر آن با داشتن ریش و سبیل خوش فرم حس اعتماد به نفس در آقایان تقویت شده و بهتر می‌توانند در جمع‌های دوستانه، خانوادگی و همچنین قرار‌های عاشقانه حاضر شوند.

بعد از کاشت ریش و سبیل فعالیت سنگین نداشته باشید. چند روز استراحت مطلق داشته باشید. حتی نباید زیاد خم شوید.

قبل از تصمیم گیری برای انجام پیوند ریش، مهم است که خطرات و مزایای بالقوه این روش و همچنین نتایج بلند مدت را در نظر بگیرید.

در صورت کاشت ریش و سبیل رعایت یکسری نکات مراقبتی پیش از انجام عمل ضروری هستند. اولین نکته اصلاح و یا کوتاه کردن مو‌های ناحیه ریش و سبیل است. مورد مهم بعدی خودداری از رنگ کردن مو از چند ماه پیش از عمل است.

برخی از مردان به صورت ژنتیکی ریش و سبیل نداشته یا میزان بسیار کمی دارند.

اگر به چهره افراد دقت کنید چشم هایی با حالت های کاشت ریش مختلف می بینید. پلک های افتاده ن

در واقع فرق این دو روش آنقدر کم است که احتمالا تنها یک متخصص متوجه آن می‌شود و در نتیجه کار تفاوت چندانی وجود ندارد.

برخی از کاشت ها به صورتی که مو ریزش پیدا می کند و باید بعد از مدتی دوباره مراحل کاشت را انجام داد.

Report this wiki page