جراحی پلک تهران

Wiki Article

دکتر احمد توسلی اشرفی، فوق تخصص جراح پلاستیک و زیبایی هستند. ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و امریکا هستند؛ ایشان جراح زیبایی بینی و جراح زیبایی سینه و شکم هستند؛ ایشان از جمله پزشکان حاذق و ماهر در عمل های زیبایی و پلاستیک هستند؛ اگر به دنبال بهترین جراح پلاستیک هستید می توانید به مطب ایشان مراجعه فرمایید.

مهم‌ترین مراقبت‌هایی که بعد از عمل بلفاروپلاستی لازم است:

این جراحی می تواند مشکلاتی مانند افتادگی پلک، پف چشم و ظاهری پیرتر را برطرف کند.

خیر،عمل بلفاروپلاستی پلک هیچ گونه تاثیر منفی در بینایی فرد ندارد.

جراحی پف زیر چشم جراحی پف زیر چشم روشی کلاسیک برای برداشتن چربی اضافه ای که به سمت پایین افتاده است مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش، برشی روی خطوط طبیعی که در زیر چشم ایجاد شده­ اند، ایجاد می شود و پزشک با نهایت دقت با توجه به شرایط بیمار آن بخش از چربی ­هایی که باعث افتادگی پلک ها شده است را بر می دارد. در این عمل جراحی متخصص مورد نظر سعی می کند تا کمترین اسکار بعد از عمل باقی بماند و لازم است تا بیمار به مدت یک روز در بیمارستان بستری شود. بعد از یک هفته بیمار می تواند بخیه های جراحی پف زیر چشم را باز کرده و به شرایط عادی زندگی بازگردد.

اگر شما هم حس می ‌کنید که پیر تر شده‌ اید می ‌توانید از بلفاروپلاستی برای افزایش زیبایی و اعتماد به نفس خود استفاده کنید.

اگر قصد دارید بیشتر در جراح بلفاروپلاستی در تهران مورد مزایای بلفاروپلاستی بدانید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله ( مزایای عمل بلفاروپلاستی ) را مطالعه کنید. در این مقاله توضیحات کامل تری در این باره داده ایم.

سوزش و خارش چشم‌ ها: یکی دیگر از عوارض عمل بلفاروپلاستی که پس از عمل جراحی پلک ایجاد می‌ شود سوزش و خارش چشم‌ها است.

بلفاروپلاستی یا عمل پف زیر چشم یکی از روش هایی است که برای رفع برخی از این چروک ها و تغییرات ظاهری پلک های بالا و پایین ارائه شده‌اند.

انتخاب روش بیهوشی شامل آرامبخشی داخل وریدی (بی حسی موضعی) یا بیهوشی عمومی است. پزشک بهترین انتخاب را به شما توصیه خواهد کرد.

در عمل پف زیر چشم یا جراحی پف زیر چشم، آن بخش از پوست، عضله یا چربی که باعث تغییر در موقعیت پلک ها شده است؛ توسط پزشک متخصص برداشته می شود و مجددا جوانی و شادابی را به چشم های زیبای شما هدیه می دهد.

در ادامه شما را با مراحل انجام بلفاروپلاستی پلک آشنا خواهیم کرد.

جراحی سینه (پروتز سینه ، لیفت سینه ، ماموپلاستی ، ژنیکوماستی)

دلیل به وجود آمدن پف زیر چشم در دنیای امروز با بررسی های علمی ‌ای که صورت گرفته است، می توان گفت دلایل عدیده ‌ای باعث ایجاد پف زیر چشم ها می شوند.

Report this wiki page