خرید کولر صنعتی آکسیال

Wiki Article

سپس مواردی مانند میزان مصرف انرژی، ویژگی ها، برند و مزایای کولر آبی صنعتی مد نظر، باید مورد بررسی قرار گیرد.

ویژگی های زیادی در کولر صنعتی یا کولر آبی صنعتی وجود دارد، که باعث می شود خریداران زیادی برای تهویه و خنک کردن محیط کاری و تولیدی خود، این فن کولر ها را انتخاب کنند.

برای مشاهده ی کولرهای فن آکسیال اوریاد اینجا کلیک کنید.

کولر صنعتی یکی از محصولات سرمایش صنعتی است که با قدرت بالا سرمای لازم را تولید کرده تا خنک سازی محیط به صورت کامل و یکنواخت انجام شده تا از گرمای تابستان به راحتی گذر کنیم.

یعنی کولر آبی صنعتی در درجه حرارت بالا گرمای آن مکان را گرفته و از آن برای تبخیر کردن آب درون آن استفاده می‌کند.

همانطور که گفته شد، امروزه اغلب از این نوع کولر در محیط‌های صنعتی استفاده میشود؛ البته این امر بدان معنا نیست که نمیتوان از آنها در سایر اماکن بهره گرفت.

کولر صنعتی از جمله مهمترین‌ وسایل سرمایشی موجود در بازار به شمار می‌آیند که میتوان آنها‌ را در تمامی محیط‌های کارگاهی مشاهده کرد. کولر صنعتی آکسیال یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کولر صنعتی محسوب میشود که به دلیل مزایای خاص یک انتخاب عالی برای اکثر کاربران است.

یک‌سری پدهای سلولزی دقیقاً در بخش جلویی و کناره ها همین فن‌ها نصب میشود. با عبور مقداری رطوبت از درون این پدها و روشن‌ شدن کولر، فن‌های آکسیال به چرخش در می‌آیند.

به دلیل حساسیت بالایی که تسمه دارد و جلوگیری از پاره شدن آن در زمان کار سیستم، بهتر است هر بار قبل از راه اندازی دستگاه، تسمه ی تعبیه شده بر روی آن بررسی شود.

کولر آبی صنعتی همانند کولرهای آبی با استفاده از مکانیسم تبخیر آب، عمل خنک سازی محیط را انجام می دهد و عملکرد آن به این گونه است که ابتدا هوای محیط اطراف را جذب نموده و سپس توسط تبخیر شدن آب، دمای آن را کاهش می ‌دهد.

خود ایستایی پد سلولزی در مقایسه با پوشال و ثابت ماندن راندمان خنکی

نکته دیگر در مورد فن کولر کویری یا کولر آبی صنعتی این است که هر چه فضای محل نصب این کولر صنعتی محصورتر و پوشیده کولر صنعتی آکسیال تر باشد، شما به یک کولر قدرتمندتر نیاز خواهید داشت.

فرایند انتقال آب در پمپ با اعمال انرژی مکانیکی بر روی مایعات صورت می گیرد.

بهره‌گیری از کولرهای صنعتی با توان بالا در محیط‌های صنعتی یک امر کاملاً ضروری محسوب می‌شود. کولرهای صنعتی باید بتوانند جریان هوای بسیار مناسبی را با دمای پایین درون محیط صنعتی مربوطه ایجاد کنند.

Report this wiki page