روش کاشت ابرو

Wiki Article

هر آنچه باید درباره بوتاکس بدانید! مزایا کاربردها معایب هزینه

کاشت ابرو نیز مانند کاشت مو، یک عمل دائمی است که در آن از پشت سر بیمار مقدار موی مشخصی برداشته می شود و در ناحیه ی ابرو پیوند داده می شود. برای این کار دو روش محبوب وجود دارد که به شرح زیر است:

داروها در کنار تأثیرات درمانی یک سری عوارض نیز از خود نشان می‌دهند. گاهی اوقات این عوارض به حدی شدید هستند که روی ریزش ابروها تأثیر خود را خواهند گذاشت و باعث نازک شدن آن‌ها می‌شوند. در برخی شرایط نیاز است طول دوره درمان تکمیل شود و نمی‌توان جلوی ریزش موها را گرفت.

به‌طورکلی عاملی که باعث می‌شود بین روش‌های کاشت ابرو تفاوت وجود داشته باشد، نحوه برداشت است. اگر بخواهیم سیری در روش‌های قدیمی‌تر داشته باشیم متوجه این موضوع می‌شویم که آن‌ها با زخم، اسکار و خونریزی همراه بودند.

در این بیماری بدن به اشتباه به فولیکول‌های مو حمله می‌کند و موها به صورت‌ها تکه‌ای و ناگهانی شروع به ریزش می‌کنند. از دیگر بیماری‌های خود ایمنی که باعث ریزش موهای ابرو می‌شود، آلوپسی فیبروزان فرونتال و لوپوس آریتماتوز دیسکوئید هستند.

پاسخ به این پرسش بله می باشد، چرا که فرآیند کاشت ابرو مقداری پیچیده است و اگر به پزشکی مراجعه شود که تبحر و خبرگی را نداشته باشد، ممکن است که علاوه بر ایجاد چهره زشت، هزینه مجدد را برای متقاضی به همراه داشته باشد.

افرادی که طرفدار این روش هستند، اغلب عنوان کرده اند که موهای کاشته شده در ابرو بسیار طبیعی به نظر می رسد و دیگر نیازی به آرایش ابروهای خود ندارند. این مهمترین مزیت کاشت دائمی ابروهاست. با این حال، این روش می تواند جنبه های منفی نیز داشته باشد، از جمله هزینه ی بالای آن، طولانی بودن مدت زمان مشاهده ی نتایج (گاهی ممکن است چندین ماه طول بکشد تا موهای جدید رشد کنند) و حتی ممکن است از فولیکول های منتقل شده هیچ رشد مویی صورت نگیرد.

هرکدام از آزمایش‌هایی که توسط پزشک تجویز می‌شوند، سلامت بخشی از کاشت ابرو کاملا طبیعی بدن را بررسی می‌کنند؛ ازاین‌رو شرکت در آن‌ها و ارائه جواب نهایی به پزشک اهمیت بالایی دارد. در لیست زیر می‌توانید با این آزمایش‌ها آشنا شوید:

دائمی بودن نتایج به دست آمده از دیگر مزیت‌های مهم به شمار آمده و شما نیازی به تکرار مداوم و پی در پی آن نخواهید داشت.

 افرادی که به دلیل بیماری طاسی ابروهای خود را از دست داده‌اند.

زمانی که اکسیژن به فولیکول‌ها نرسد، رشد طبیعی نخواهند داشت و در نهایت فرد ریزش عصبی ابرو را تجربه خواهد کرد.

هم مردان و هم خانم‌ها می‌توانند از کاشت طبیعی ابروها بهره‌مند شوند. در لیست زیر مناسب‌ترین کاندیدها را آورده‌ایم:

بعد از یک ماه می توانید از روغن بادام تلخ یا ماینوکسیدیل استفاده کنید و بعد از یک ساعت شستشو دهید.

همچنین موها در نازک‌ترین حالت خود قرار دارند. این موها معمولاً به صورت افقی رشد می‌کنند. همچنین هرچقدر سن فرد بیشتر شود، موهای دم ابرو نیز حالت کم‌پشت‌تری به خود خواهند گرفت.

Report this wiki page